شماره تماس: 02165512372تلفن همراه : 09190304562

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوا اختصاصی سایت های پزشکی

تولید محتوا اختصاصی : چند ایده ساده برای تولید محتوای اختصاصی در وب سایت های پزشکی

بیایید با واقعیت روبرو شویم، بیشتر وبسایت های پزشکی شبیه به هم هستند، کاراکتر خاصی ندارند، دلچسب نیستند، و جالب اینجاست که تمام حوزه‌ های پزشکی نیز تقریباً شبیه به هم هستند!

چرا که پزشکان فقط شنیده اند که باید یک وبسایت داشته باشند.

بنابراین از یک قالب مشخص وب سایت های پزشکی استفاده می ‌کنند و تنها اطلاعات تماس و اطلاعات شخصی را وارد آن می کنند.

بی فایده؟ بله! مؤثر؟ به هیچ وجه! حتی در بیشتر مواقع این نوع وب سایت باعث می شوند نوعی احساس بیگانگی و دلسردی به کاربران القا شود، و از آنجایی که این وب سایت ها نماینده شما محسوب می‌شوند حتی ممکن است نتیجه منفی داشته باشند و باعث شوند بازدید کنندگان (بیماران) به شما مراجعه نکنند.

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوا اختصاصی

چرا باید محتوای اختصاصی تولید کنید؟

تولید منظم محتوای اختصاصی در زمینه‌ های گوناگون پزشکی باعث می شود رتبه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید، که در نتیجه افراد بیشتری وارد وب سایت شما می شوند و با شما آشنا می ‌شوند.

به علاوه، محتوای اختصاصی باعث می شود تا از وب سایت هایی که یک نوع محتوا یا حتی محتوای کپی تولید می کنند متمایز شوید.

به یاد داشته باشید، وب سایت شما اولین برخورد مشتریان احتمالی با شماست، پس باید به این فکر کنید که مشتریان احتمالی شما چه برداشتی از شما خواهند داشت.

عدم توجه و سرمایه‌ گذاری در بازاریابی دیجیتالی ممکن است باعث شود بازدید کنندگان تصور کنند که شما در کارتان نیز کم تعهد هستید و کارتان بی ‌کیفیت است.

یک طراحی منحصر به فرد به همراه یک محتوای اختصاصی و به خوبی نوشته شده می تواند در بلند مدت یک تصویر مناسب و شفاف از برند شما بسازد و شما را متمایز کند.

در اینجا به بررسی ۷ ایده می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید محتوای اختصاصی تولید کنید

درباره پرسنل تان بنویسید:

درباره پزشکان و متخصصانی که با آنها کار می کنید مطلب بنویسید، حتی می توانید از طریق آن کارکنان برجسته خود را معرفی کنید.

این محتوا را می توانید در “صفحه هدف” یا “صفحه درباره ما” یا “صفحه خدمات” یا  در “صفحه بلاگ” قرار دهید.

این محتوا می تواند شامل اطلاعات بیوگرافی معمولی باشد اما سعی کنید یک قدم جلوتر بروید و اطلاعات دیگری نیز اضافه کنید، مانند:

  • جلسه پرسش و پاسخ منظم با پزشکان و متخصصان در مورد موضوعات مورد بحث و به روز در زمینه پزشکی و حیطه تخصصی آنها.
  • اگر راجع به موضوعاتی صحبت می کنید که مربوط به خدمات شماست می‌توانید آنها را با صفحه خدمات لینک کنید.
  • اطلاعات شخصی پزشکان یا پرسنل (مانند محیط خانوادگی، شهر محل سکونت، سرگرمی ها و … )
  • اطلاعات راجع به دستاورد ها و جوایز پزشکان و متخصصان.

نظریات خود را راجع به موضوعات مورد بحث و به روز مطرح کنید:

آیا موضوعی در اخبار مطرح است که مربوط به حیطه کاری و تخصص شما باشد؟ راجع به آن صحبت کنید! اگر این موضوعات نیاز به بحث های عمیق دارد ( همه ما می‌دانیم که در جامعه پزشکی، اکثر موضوعات چند قطبی هستند)، با موقعیت سنجی و رعایت مبادی ادب در مورد آن صحبت کنید تا مخاطبان یا مشتریان احتمالی خود را دور نکنید.

اظهارات و منابع خود را در مورد موضوع بیان کنید و سپس تخصص پزشکان و کارکنان خود را مطرح کنید تا به اعتبار تان بیافزایید و برند خود را نشان دهید.

برای ساخت نگاره های بصری از سوابق و اطلاعات خودتان استفاده کنید:

در حالی که ساخت نگاره های بصری شخصی سازی شده با استفاده از سوابق و اطلاعات خودتان پروسه ای زمان‌ بر است، اما احتمال به اشتراک گذاری آنها در جوامع پزشکی بسیار بیشتر است و باعث می‌ شود برند شما بیشتر شناخته شود. چند ایده در این زمینه:

  • نشان دادن آمار ارتباط بین ملاقاتی های بیماران و اثرات عمومی آنها
  • نشان دادن ساعات تحقیقات و پژوهش های پزشکان و متخصصان (ماهیانه/ سالانه)
  • نشان دادن نتایج نظرسنجی های بیماران
  • نشان دادن سرمایه گذاری ها در زمینه تکنولوژی و خلاقیت ها و ابتکارات

محتوای فصلی:

به فرا رسیدن روز های خاص جهت تولید محتوا اختصاصی ، مثلاً تعطیلات و فصل های جدید، توجه کنید.

محتوا و موضوعاتی تولید کنید که مربوط به آنها باشد و فکر می کنید در این زمان ها، کاربران بیشتر راجع به آنها جستجو می‌کنند. به عنوان مثال :

  • آیا در محل زندگی شما تابستان ها بسیار گرم و زمستان ها بسیار سرد است؟ مطالبی بنویسید که مربوط به محل زندگی شماست مثل: “توصیه هایی برای جلوگیری از گرمازدگی در فصول گرم اهواز” یا “چه غذاهایی به گرم شدن بدن در سرمای شدید تبریز کمک می کند”.
  • برای روزهای خاص مثلاً تعطیلات، سعی کنید محتوای خاص و مربوط به روز را تولید کنید. به عنوان مثال: “آیا می دانید مصرف آجیل در شب یلدا چه مشکلاتی برای قلب شما ایجاد می کند؟” یا “آیا می دانید مصرف شیرنی در عید نوروز چه ضرر هایی به دندان های کودکان شما وارد می کند؟”

یک کتاب الکترونیکی بسازید:

اگر برای مدتی محتوای اصل و اختصاصی تولید کرده اید، کنار هم قرار دادن چند مقاله و بلاگ درباره یک موضوع خاص و گردآوری آن در قالب یک کتاب الکترونیکی ممکن است ایده خوبی باشد. به طور مثال: “راهنمای جامع سلامت ورزشکاران”.

نظرات بیماران:

محتوایی که نیاز به شفاف سازی و توضیحات بیشتر ندارد، نظرات مشتریان و بیماران است. ( تولید محتوا اختصاصی )

توصیه ها و رضایتمندی بیماران و مشتریان باعث می شود محتوایی قابل قیاس ایجاد کنید تا بتوانید با مشتریان فعلی و احتمالی آینده رابطه ای بر پایه اعتماد بسازید تا شک و تردید شان نسبت به شما و خدماتی که ارائه می دهید برطرف شود.

نظرات خوب مثل تکنیک های فروشندگی به نظر نمی‌ رسند.

صادقانه هستند و مزایای خدمات شما را نشان می دهند. ” عاشق این دکتر هستم!” ؛ این یک نظر خوب نیست! . ” آقای دکتر محمدی تمام مراقبت های مورد نیاز را برای من فراهم نمود و همیشه به من توجه داشت.

ایشان وقت گذاشتند و با توصیه های شان به نگرانی های من پاسخ دادند که نه تنها مشکل من برطرف شد، بلکه از نظر مالی هم برای من مناسب بود”، منظور ما از نظرات خوب اینگونه نظرات است.

بلاگ ها را به صورت مجموعه ای بنویسید:

می توانید مجموعه ای از بلاگ ها و پست ها را به صورت منظم و طبقه بندی شده در مورد یک موضوع خاص بنویسید و همه آنها را با هم لینک کنید، می توانید یک برچسب به آنها اختصاص دهید تا مخاطبان و بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت تمام مقالات این مجموعه را بیابند.

این موضوعات می توانند در زمینه هایی مانند: والدین، عادت های غذایی، آسیب های ورزشی، اطفال، مشکلات ستون فقرات، اعتیاد های تکنولوژیکی و … باشند.

جهت مشاوره در زمینه تولید محتوا اختصاصی سایت خود با مجموعه تخصصی پزشک برتر در تماس باشید.

نظرات کاربران
مطالب مرتبط
مدیریت پیج اینستاگرام پزشک
مدیریت پیج اینستاگرام پزشک

مدیریت پیج اینستاگرام پزشک هر کسب و کاری برای اینکه بتواند پله های پیشرفت را یکی پس از دیگری بپیماید…

تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام تولید محتوا در اینستاگرام : چه کسی است که نداند روز به روز بر ضریب نفوذ…

طراحی پست اینستا
طراحی پست اینستا

طراحی پست اینستا گرام با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و توجه به پتانسیل های بازاریابی دیجیتال می توانید فرصتی…

طراحی وبسایت تخصصی پزشکان
طراحی وبسایت تخصصی پزشکان

طراحی وبسایت تخصصی پزشکان ایجاد یک وبسایت برای خدمات و کسب و کار قدمی بزرگ به سمت پیشرفت و موفقیت…

درباره پزشک برتر!

در دنیایی که متفاوت بودن کار ساده ای نیست ما متفاوت بودن را برگزیده ایم تا با برترین ها کار کنیم.وبسایت پزشک برتر با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خدمات پزشکی و ایجاد پیوند میان پزشک و بیمار پا به میدان نهاده تا از فضای مجازی به مطب پزشکان پل بزند تا این گروه فرهیخته جامعه بتواند داشته های خود را به گروه های بزرگتری از مردم برساند. با توجه به اینکه پزشکان به دلیل دغدغه های فراوان فرصت اداره کافی برای این کار را ندارند ما صفر تا صد این فرآیند را برعهده می گیریم. از طراحی سایت (فقط تخصصی پزشکی) گرفته تا اداره شبکه های اجتماعی و تولیدمحتوای کارشناسانه. دانش شما با مهارت ما جامعه ای تندرست خواهد ساخت.

طراحی و توسعه منحصر به فرد برای پزشک برتر