شماره تماس: 02165512372تلفن همراه : 09190304562

کاور پست اینستاگرام

کاور پست اینستاگرام

کاور پست اینستاگرام

اینستاگرام یک ابزار قدرتمند و یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در بین مردم است.

دلیل محبوبیت این شبکه دسترسی آسان و استفاده از محتوای عکس برای تبلیغات و ارائه خدمات است.

امروزه بسیاری از افراد با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمند خود در در زمان های مختلف به آن سر می­زنند و بسیاری از جست و جوهای خود را نیز در این شبکه انجام می دهند.

داشتن یک صفحه در اینستاگرام سبب آشنایی بیشتر مخاطبان و دنبال کنندگان با خدمات و کسب و کار شما خواهد شد. تبلیغات در اینستاگرام بسیار ساده و ارزان است و می تواند دائمی باشد به همین دلیل نیز این روش رفته رفته جایگزین روش های سنتی شده است. ( کاور پست اینستاگرام )

از زمان گذاشتن پستی در اینستاگرام تا زمان دیده شدن آن تنها چند ثانیه طول می کشد. و همچنین تعداد مخاطبان شما نیز مشخص است پس می توانید نتایج و بازتاب کار خود را نیز مشاهد کنید. ( کاور پست اینستاگرام )

اما نکته قابل توجهی که بسیاری از افراد آن را نادیده گرفته و به آن توجه نمی کنند طراحی مناسب یک پست با محتویات مربوط به صفحه اختصاصی کسب و کار است.

اولین قدم برای تبلیغات و نمایش کسب و کار و خدمات در اینستاگرام طراحی یک پست یا بنر تبلیغاتی است.

کاور پست اینستاگرام

کاور پست اینستاگرام

یک پست اینستاگرامی از دو بخش عکس و کپشن تشکیل شده است. برای جذب مخاطبان و دنبال کنندگان علاوه بر استفاده از یک عکس مناسب شما نیازمند یک محتوای خوب نیز هستید. در واقع این محتوای عکس (کپشن) است که معرف کالا یا خدمات شما است.

برای ایجاد یک پست اینستاگرامی بهتر است هدفمند باشید یعنی باید آگاه باشید که پست شما برای تبلیغ چه چیز و برای چه رده ای از مخاطبان است.

پس برای ایجاد یک پست بهتر است آگاهانه و با فکر عمل کنید. در غیر این صورت این تبلیغات بیهوده بوده و مخاطبان شما به مرور زمان ریزش پیدا خواهند کرد.

همچنین در نظر داشتن سن مخاطبان، جنسیت دنبال کنندگان صفحه از مواردی است که باید به آن توجه شود چرا که توجه به این نکات ریز به مرور زمان صفحه شما را ارزشمند کرده و مخاطبان آن نیز افزایش می یابد.

دومین قدم برای ایجاد پست اینستاگرام قرار دادن عکس یا تصویری است که باعث تعامل شما با مخاطبان شود.

با پرسیدن سوال یا نظرسنجی و دعوت مردم برای پاسخ دادن و یا شرکت در نظرسنجی آمار نظرهای صفحه شما افزایش یافته که این امر به بیشتر دیده شدن صفحه شما کمک می کند.

استفاده از هشتگ نیز برای طراحی یک پست نیاز است اما در نظر داشته باشید که تعدا هشتگ ها زیاد نباشد معمولا برای یک پست استفاده از ۳ تا ۵ هشتگ کافی است.

نکته قابل توجه ای که باید آن را مد نظر داشته باشید این است که پست خود را زمانی منتشر کنید که میزان بازدید از اینستاگرام زیاد است. این امر نیز به دیده شدن پست جدید شما کمک قراوانی خواهد کرد.( کاور پست اینستاگرام )

با رعایت موارد ذکر شده می توانید یک پست درخور برای صفحه خود ایجاد کرده و مردم را علاقه مند به دنبال کردن صفحه خود کنید.

جهت طراحی کاور پست اینستاگرام با مجموعه تخصصی پزشک برتر در تماس باشید.

نظرات کاربران
مطالب مرتبط

درباره پزشک برتر!

در دنیایی که متفاوت بودن کار ساده ای نیست ما متفاوت بودن را برگزیده ایم تا با برترین ها کار کنیم.وبسایت پزشک برتر با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خدمات پزشکی و ایجاد پیوند میان پزشک و بیمار پا به میدان نهاده تا از فضای مجازی به مطب پزشکان پل بزند تا این گروه فرهیخته جامعه بتواند داشته های خود را به گروه های بزرگتری از مردم برساند. با توجه به اینکه پزشکان به دلیل دغدغه های فراوان فرصت اداره کافی برای این کار را ندارند ما صفر تا صد این فرآیند را برعهده می گیریم. از طراحی سایت (فقط تخصصی پزشکی) گرفته تا اداره شبکه های اجتماعی و تولیدمحتوای کارشناسانه. دانش شما با مهارت ما جامعه ای تندرست خواهد ساخت.

طراحی و توسعه منحصر به فرد برای پزشک برتر