شماره تماس: 02165512372تلفن همراه : 09190304562

مدیریت پیج اینستاگرام | ✓ راهنمای شگفت انگیز! ✌ البته جامع و کامل

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام یکی از موارد ایده آل جهت برندینگ می باشد.

مدیریت پیج اینستاگرام را به شیوه های مختلفی میتوان تعبیر کرد.

مدیریت پیج اینستاگرام در مجموعه پزشک برتر را بصورت کاملا تخصصی فراگرفته و یا با ما همراه باشید تا جدیدترین متد روز دنیا را در اختیارتان قرار دهیم.

 

برای مطالعه سریع هر بخش، روی عنوان آن کلیک کنید

 

مدیریت پیج اینستاگرام :

مدیریت از آن دست مواردی است که نه تنها دانش بروز می خواد بلکه باید در سرشت مدیر نیز این توانمندی نهادینه شده باشد.

یکی از جنبه های مدیریت که چند سال اخیر بیشتر به چشم آمده موضوع ادمین بودن و یا گرداننده تاربرگ های اینستاگرامی است.

برخلاف آنچه که بسیاری می پندارند اینستاگرام یک نرم افزار ساده نیست که تنها از گوشی خود عکس و فیلم را به اشتراک بگذاریم و منتظر باشیم هزاران لایک و کامنت دریافت کنیم.

چون همه کسانی که در این راه به موفقیت رسیده اند بی گمان یا خود دانش این کار را داشته اند یا با همکاری با افرادی که دانش اینستا را داشته اند توانسته اند محبوب مردم شوند.

هر چند می توانیم از انگشت شمار افرادی هم بگذریم که بر پایه بخت و اقبال گل سرسبد باشند.

اصل اولی که وجود دارد این است که اینستا را دست کم نگیرید چون او شما را نادیده خواهد گرفت.

"<yoastmark

اینستاگرام به شما می گوید قانون من را رعایت کنید تا جریمه نشوید تا بتوانید به قلب های مردم و کاربران نفوذ کنید هر چند کمی زمان بر است اما به نتیجه اش می ارزد.

مدیر اینستا باید بر پایه تجربه و دانش بداند چه پست هایی بیشترین بازخورد را داشته اند و چه پست های توانسته در کاربران برانگیختگی به وجود آورده و کدام پست ها بسیار ضعیف بوده است.

ارزیابی دیدگاه ها به صورت یک به یک و پیش بینی رفتار کاربران برای پست های آینده از جمله آن کارهایی است که مدیر اینستا باید از آن آگاه باشد و جز توانایی های وی به شمار بیاید.

پزشکانی هم که می خواهند در این فضا فعالیت کرده و خود را معرفی کنند باید مدیریت این فضا را به دست افرادی کارکشته بسپارند که می دانند هر کنشی باید چه واکنشی را بسازد و کدام پست ها دارای جذابیت بیشتری هستند.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی : با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت بازریابی سنتی رفته رفته جای خود را به بازاریابی اینترنتی می­دهد.

بازاریابی اینترنتی ابعاد گسترده­ای دارد که ارتباط این بخش­ها با یکدیگر سبب گسترش فعالیت شما می­شود.

تبلیغات در شبکه ­های اجتماعی یکی از بخش ­های مهم بازاریابی دیجیتال است.

در این مقاله سعی داریم شما را با مدیریت این صفحات آشنا کنیم.

شبکه­ های اجتماعی دارای جذابیت ­ها و تسهیلات ویژه­ای هستند به همین دلیل نیز این شبکه­ ها بسیار مورد توجه کاربران و صاحبان کسب و کار قرار می­گیرد در اصل شبکه­ های اجتماعی نبض حیاتی بازریابی دیجتال هستند چرا که امروزه بسیاری از افراد بیشترین جست و جو را در این شبکه­ ها انجام می­دهند.

استفاده از شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه بسیار ساده راحت است به دلیل نصب شدن در تلفن­ های هوشمند دسترسی به آنها نیز ساده است.

انواع شبکه های اجتماعی پر مخاطب

بر اساس آمارهای منتشر شده  برخی از شبکه­ های اجتماعی نسبت به سایرین از محبوبیت­ های بیشتری برخوردار هستند در زیر با انواع شبکه­ های اجتماعی پر مخاطب در کشور ایران آشنا خواهیم شد.

  1. اینستاگرام: اینستاگرام پلتفرمی برای انتشار تصاویر و ویدیوها است و در ایران بسیار پر مخاطب می­باشد. امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و محلی با تبلیغات در اینستاگرام توانسته اند به موفقیت­ های فراوانی دست پیدا کنند. این شبکه برای شرکت­ ها یا کسب و کارهایی که خواهان تولید محتوا به صورت بصری یعنی عکس یا ویدیو هستند گزینه مناسبی است. یکی دیگر از فواید این شبکه مخاطبان جوان آن است. بر اساس آمار عمده کاربران اینستاگرام جوانان و زنان هستند.
  2. تلگرام: تلگرام پیام رسان خارجی بوده و به دلیل امکانات مختلفی که دارد از پرمخاطب ترین شبکه­ های اجتماعی داخل ایران محسوب می­شود.
  3. فیس بوک: فیس بوک ماهانه حدود ۲ میلیون کاربر دارد. امکان گذاشتن عکس و تصویر برای کاربران در این شبکه فراهم شده است. علی­ رغم محدودیت­ های ایجاد شده برای این شبکه، فیس بوک همچنان محبوبیت فراوانی در بین مخاطبان دارد و امکان گسترش کسب و کار به صورت محلی یا حتی جهانی را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.
  4. توئیتر: توئیتر در بین مردم عادی طرفداران زیادی ندارد اما شبکه ه­ای مناسب برای سیاستمداران و خبرنگاران است چرا که اکثر خبرهای روز و داغ دنیا از این پلتفرم منتشر می­شود.
  5. یوتیوب: یوتیوب نیز یکی از پرطرفدارترین شبکه­ های اجتماعی در میان مردم است با وجود محدودیت­ های اعمال شده بر روی این شبکه، یوتیوب همچنان پر مخاطب است. شما می­توانید در این شبکه ویدیوهایی با زمان طولانی مربوط به کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. نمونه ایرانی این شبکه آپارات است که این پلتفرم نیز در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  6. لینکدین: لینکدین شبکه ای اختصاصی برای کسب و کار است. در این شبکه افراد با توجه به نوع کسب و کار و شغل یکدیگر پیدا می­کنند و محتواهای ارزشمندی را به اشتراک می­گذارند.

نحوه مدیریت شبکه­ های اجتماعی

برای مدیریت شبکه اجتماعی ابتدا باید پلتفرم مناسب برای نوع تبلیغات خود را انتخاب کنید.

مدیریت یک شبکه اجتماعی صرفا پست گذاشتن در آن نمی­باشد بلکه باید پارامترهای دیگری برای انتشار پست نیز در نظر گرفته شود.

البته که تولید محتوای مناسب در تبلیغات بی تاثیر نیست.

برای مدیریت شبکه های اجتماعی باید استراتژی مناسبی انتخاب کنید.

در واقع یک استراتژی مناسب می­تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما شود.

استراتژی به این معنا است که پس از انتخاب نوع فعالیت و کسب و کار خود و معرفی کار خود در شبکه های اجتماعی با توجه به نوع مخاطبان زمان و برنامه ­ریزی خاصی برای انتشار پست­ های خود در نظر بگیرید.

در واقع برای تعیین یک استراتژی مناسب باید ابتدا مخاطبان خود را به طور کامل بشناسید.

با شناخت مخاطبان خود می­توانید یک محتوای ارزشمند و متناسب با نوع کسب و کار خود تولید کرده و آن را در زمانی مناسب به اشتراک بگذارید.

نکته دیگری که در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد تداوم و ثبات در شبکه های اجتماعی است.

برای انتشار پست ها باید برنامه خاصی وجود داشته باشد و مطالب به صورت روزانه و مداوم ارسال شود در غیر این صورت پس از مدتی کسب و کار شما فراموش می­شود. معمولا انتشار ۳ تا ۵ پست در روز پیشنهاد می­شود بیش­تر از این تعداد نیز مخاطبان صفحه شما را خسته می­کند.

تعامل با مخاطبان یکی دیگر از نکاتی است که باید توسط مدیران شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شود.

با پرسش سوالاتی مرتبط با کسب کار خود در شبکه های اجتماعی از مردم دعوت کنید تا نظرات خود را با شما در میان بگذارند این کار علاوه بر تعامل با مردم و جذب آنها باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان صفحه شما تعداد کامنت ها (نظرات) را افزایش می­دهد. ( مدیریت پیج اینستاگرام )

افزایش نظرات در صفحه باعث بهینه سازی و افزایش رتبه بندی صفحه شما نیز خواهد شد.

از بخش های مهم دیگری که در شبکه های اجتماعی اهمیت فراوانی دارد ایجاد کمپین­ های تبلیغاتی است.

در واقع تبلیغات هدفمند در صفحات شبکه­ های اجتماعی احتمال دسترسی شما به مخاطبان را افزایش می­دهد و باعث دیده شدن بیشتر برند شما در میان مردم خواهد شد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام، با مجموعه پزشک برتر در ارتباط باشید

درباره پزشک برتر!

در دنیایی که متفاوت بودن کار ساده ای نیست ما متفاوت بودن را برگزیده ایم تا با برترین ها کار کنیم.وبسایت پزشک برتر با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خدمات پزشکی و ایجاد پیوند میان پزشک و بیمار پا به میدان نهاده تا از فضای مجازی به مطب پزشکان پل بزند تا این گروه فرهیخته جامعه بتواند داشته های خود را به گروه های بزرگتری از مردم برساند. با توجه به اینکه پزشکان به دلیل دغدغه های فراوان فرصت اداره کافی برای این کار را ندارند ما صفر تا صد این فرآیند را برعهده می گیریم. از طراحی سایت (فقط تخصصی پزشکی) گرفته تا اداره شبکه های اجتماعی و تولیدمحتوای کارشناسانه. دانش شما با مهارت ما جامعه ای تندرست خواهد ساخت.

طراحی و توسعه منحصر به فرد برای پزشک برتر